MARKANAME

“Alabileceğimiz en önemli pazarlama kararı bir ürüne/markaya koyacağımız isimdir. Uzun vadede marka, daha kaliteli bir ürün değil, daha kaliteli bir isimdir.” Jack Trout

MARKANAME

Markaname

Ürün, hizmet ve kurumlara isim bulmak amacıyla bilimsel teknikler ile yaratıcılığı birleştirir, ürün ve hizmetleriniz için tescil edilebilir, rekabette ayrışan isimler bulur.

Markaname Ekibi

Çeşitli yabancı dillere hakim marka uzmanlarından ve deneyimli yazarlardan oluşmaktadır. Markaname sunduğu isimlerin tescile uygunluğunu denetlemek için profesyonel bir yazılım kullanır.

Markaname arşivinde 15,000’den fazla isim vardır. Bu arşivi yönetmek için özel bir yazılım kullanılır.

İsim Çalışması Sürecimiz

Analiz

Marka stratejisi, konumlandırma, rakiplerin incelenmesi, anlam ve şekil, bilimsel hatların oluşturulması, anahtar kelimelerin belirlenmesiyle oluşturulacak analiz sürecini ve yaratıcı briefin hazırlanmasını kapsamaktadır.

İsimlendirme

Hazırlanan briefin Markaname yazarlarıyla paylaşılması, yazarların çalıştığı isimlerin tescil kontrollerinin yapılmasının ardından tescil edilmeye uygun görülen isimlerin sunumunu kapsamaktadır.

Raporlama

İsim sunumumuz sonunda belirlenen, kısa listeye kalan isimlerin detaylı raporlarının hazırlanması ve karar aşamalarını kapsamaktadır.

 

Her bir proje yaklaşık bir ay sürmektedir.

İlk Markalarımız