Firma Adı: Beyaz Kağıt A.Ş

Marka Adı: Peros

Sektör: Ev Temizlik ve Bakım Ürünleri

Proje Konusu: MARKA YÖNETİM PROJESİ

Proje Takımı: Güven Borça, Dilek Aykanat

Proje Dönemi: Ocak 2018 – Eylül 2019

Müşteri Brifi: 2014 yılından bu yana yurtiçi ve yurt dışında sağlam adımlarla gelişen Peros markasının marka konumlandırmasının yapılarak, marka ürün portföyönün ve görsel kimliğin netleştirlmesi ve ulusal bir iletişim kampanyası ile marka bilinirliğinin arttırlması ihtiyacı vardır.

Proje Çıktısı:
Dokumanlar:
* Ulusal kampanyaya yönelik pazarlama ve iletişim planı
* Beyaz Kağıt & Peros & Asperox Marka Kılavuzları

Sonuç:
Beyaz Kağıt ile on yıldan fazladır değişik projeler yapıldı. Bu süreçte iç piyasada televizyon reklamı önerilmedi çünkü altyapı hazır değildi. 2017 sonunda yapılan görüşmelerde 2018 sonunda kitlesel iletişime başlamanın uygun olacağı konusunda mutabakata varıldı. Yağılan analiz ve araştırmalar sonucunda Türkiye ve dünya temizlik ürünleri pazarındaki boşlukla ve ezberler tespit edildi. Bu tespit sonucunda yapılan marka konumlandırma ve ürün portföylerinin netleşmesinin ardından oluşturulan yaratıcı briflerlere uygun yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda yayınlanacak 3 adet reklam filmi Y&R tarafından geliştirildi ve çekildi. Kampanyanın dijital pazarlama ve sosyal medya ayağına yönelik brifler hazırlanarak kampanyaya paralel ilerlemesi sağlandı. Çekilen reklam filmlerinin öncelikli Gürcistan olmak üzere diğer hedef ülkelerde yayımlanması için gerekli süreçler yönetilerek kampanyanın yurtdışına da taşınması sağlandı.