Proje Takımı: Güven Borça, Derya Bilal, Fırat İnce
Proje Dönemi: Temmuz 2014 – Kasım 2015
Müşteri Brifi: Turquality kapsamında olan Betek markası için global marka konumlandırmasının netleştirilmesi ve hedef pazarlardan Irak, Gürcistan, Kırgızistan, Azerbaycan, Rusya ve Ukrayna için pazarlama planı oluşturulması
Proje Çıktısı:
Dokumanlar:
* Marka Kılavuzu
* Irak, Gürcistan, Kırgızistan, Azerbaycan, Rusya ve Ukrayna için pazarlama planı ve iletişim planı
Sonuç:
Oluşturulan Marka Kılavuzu çerçevesinde Betek markasının globalde kullandığı görsel dil yeniden elden geçirilmiştir. Birbirinden farklı kullanımlar ortadan kaldırılarak standartlar belirlenmiştir. Bu kapsamda ilanlar, mağza tasarımı, katalog tasarımı, web sitesi tasarımı tarafımızca oluşturulan brife uygun olarak Modiki ajans tarafından başarı ile geliştirilmiştir. Ayrıca her ülke için sponsorluk, iletişim ve pr aktiviteleri tanımlanmıştır. Ortaya çıkan çalışmalar ve öneriler hedef ülkelerde başarıyla uygulanmıştır.