Proje Konusu: ÜRÜN PORTFÖY STRATEJİSİ, MARKA KILAVUZU TASARIM VE İÇSELLEŞTİRME PROJESİ
Proje Takımı: Güven Borça, Dilek Aykanat
Proje Dönemi: Aralık 2017- Şubat 2018
Müşteri Brifi: Markanın yeni belirlediği ‘Yanındaki Güç’ konsepti altında tüm ürünlerin rol ve amaçlarının netleştirilmesi ve kurum içinde içselleştirilmesi ihtiyacı bulunmaktadır. Daha sonrasında ürün portföyünün oluşturulması ve hem ürün kılavuzlarının hem de banka için bir marka iletişim kılavuzu oluşturulması ihtiyacı bulunmaktadır.
Proje Çıktısı:
Dokumanlar:
* Marka İletişim Kılavuzu
* Bireysel – Kobi – Kredi Kartı ve Vadeli Mevduat Kategorilerinden Ürün Kılavuzları
Sonuç:
Yanındaki Güç konseptinin içselleştirilmesini sağlayacak marka kimlik kişilik ve değerleri belirlenmiş. Bu tanımlamaların tüm çalışanlarca içselleştirilmesi için bir marka iletişim kılavuzu hazırlanmıştır. Arı Hesap, Cepte Kazan, Kobilere Özel Ticari Tarifler ve Taksitli Ek Hesap öncelikli ürünleri belirlenerek ürün kılavuzları hazırlanmış ve neden var oldukları, faydaları ve iletişim dilleri oluşturulmuştur.