Firma Adı: Vestel Ticaret A.Ş.

Marka Adı: Vestel

Sektör: Dayanıklı Tüketim

Proje Konusu: MARKA DENETİMİ VE RELANSMANI PROJESİ

Proje Takımı: Güven Borça, Derya Bilal, Derya Karakoç

Proje Dönemi: Ağustos 2013 – Kasım 2013

Müşteri Brifi: Vestel 2009’dan itibaren “Dost Teknoloji” sloganı ile çevre ile dost, tüketici ile dost kavramlarını geliştirmiş ve bilinirlik olarak başarılı bir performans sergilemiştir. Bu sene içerisinde Vestel’in tüm yönetici kademelerinde önemli değişiklikler gerçekleşmiş ve yeni yönetim Vestel’in pazar payını %20 seviyelerine çıkartma hedefi koymuştur. Buna paralel olarak hizmette farklılaşma yönünde de ciddi adımlar atılmaya başlanmıştır. Değişim sürecinin en önemli ayağı olarak Ocak 2014’de bir relansman yapılması planlanmıştır. Yapılacak relansmana uygun yeni söylemler ve yeni bir iletişim kampanyası tasarlanması ihtiyacı vardır.

Proje Çıktısı:
Sonuç:
Yapılan analizler sonucunda 10 kritik tespit ortaya çıkarılmıştır. Yakın gelecek ve uzak gelecek için pazarlama stratejisi markanın yeni hikayesi kurgulanmıştır. Marka özü “Sizinle, sizin için teknoloji” olarak saptanmıştır. Yerli marka vurgusunun iletişimde ön plana çıkarılması önerilmiştir. Ajans konkuru yönetimi Vestel pazarlama departmanı ile berber yapılmış, yeni reklam ajansı seçilmiş ve 2014 ile beraber yeni iletişim kampanyası devreye girmiştir.

Uygulama:

ULLAMCORPER CONSEQUAT PULVINAR SCELERISQUE

COMMODO SCELERISQUE.

Ut a parturient ad vestibulum lectus varius dignistami sarim fusce mi pos uere ante vivamus vesti bulum part urient sed a sit fermentum eros.

PARTURIENT FRINGILLA.

Elit suspendisse ut in senectus in vivamus magnis adipiscing placerat accumsan laoreet nec penatibus a vel ut ipsum platea diam proin facilis.

COMMODO SCELERISQUE.

Vestibulum nam lobortis scelerisque eu mi leo orci placerat a parturient congue non commodo felis in dui lacinia potenti aptent torquent mia.